Treeningutest

Ballett täiskasvanutele on eelkõige hea rühi, enesekindluse, koordinatsiooni ja hea enesetunde saavutamiseks läbi klassikalise balleti süsteemi. Tunnis tehakse harjutusi nii tugipuu ehk śtange ääres kui ka saali keskel.
Ballett algajad I – tund on mõeldud päris algajatele ehk eelnevalt ei pea midagi oskama ega balletist teadma. Tundides õpitakse kõike algusest. Oluline ei ole sinu kehakaal ega painduvus, vaid soov harrastajana balletiga  tegeleda.
Ballett algajad II – 1-2 aasta balletiga tegelenud harrastajatele. Tunnis osaleja peaks teadma balleti põhielemente. Tund on lihtsate kombinatsioonidega.
Ballett algajad III – 2-3 aastat balletiga tegelenud harrastajatele. Tunnis osaleja peab teadma balleti põhielemente. Tund on lihtsate kombinatsioonidega, kuid pööratakse juba rohkem tähelepanu ka saali keskel ja diagonaalides harjutustele.
Ballett kesktase –  4 ja rohkem aastaid balletiga tegelenud harrastajatele. Tunni teises pooles treenitakse varvaskingades.
Ballett edasijõudnud – edasijõudnud harrastajatele ja proffessionaalidele
Lõunaballett algajad I –  tund on mõeldud päris algajatele ehk eelnevalt ei pea midagi oskama ega balletist teadma. Tundides õpitakse kõike algusest. Oluline ei ole sinu kehakaal ega painduvus, vaid soov harrastajana balletiga  tegeleda.
Lõunaballett algajad  II –  1-2 aastat balletiga tegelenutele. Tunnis osaleja peab teadma balleti baaselemente. Tund on lihtsate kombinatsioonidega.
Lõunaballett kesktase – tund on tempokas ja ei peatuta täpsemalt balleti tehnikal. Balleti baaselemendid peavad olema eelnevalt omandatud.
Tantsuline ballett – Tund algab lühema soojendusega tugipuu ääres. Seejärel omandatakse saali keskel pikemaid tantsulisi kombinatsioone. Tund on mõeldud algajad III, kesktaseme ja edasijõudnud harrastajatele. Ühte tantsu omandatakse ühe kuu jooksul.
Venitustund – Tunnis tehakse soojenduseks jõu- ja vastupidavusharjutusi, millele järgnevad erinevad venitusharjutused lihaspingete vähendamiseks ja keha painduvuse parandamiseks. Venitustund on soovitav kõigile balletiharrastajatele, kuid sobib hästi ka kontoriinimesele treeninguks. Treening ennetab probleeme, mis on seotud lihaste ebatasakaaluga.
Varvaskingatehnika algkursus -Tund koosneb soojendusest pehmetes sussides tugipuu ääres ja sellele järgnevast varvaskingades treeningust. Tund on mõeldud kõigile, kel huvi proovida ja õppida varvaskingadel treenimist, kuid eelduseks on balleti algtõdede teadmine. Vajalik on isiklike varvaskingade olemasolu.
Body ballet –See on balleti elementidega sportlik balletitund.  Tunnis tehakse aktiivseid harjutusi lihtsa skeemi järgi. Harjutusi tehakse igale lihasrühmale ja tund lõpeb venitusega. Tunnis on ka harjutusi, mida tehakse mõõduka pulsiga – see on hea nii südamele (kardio) kui ka figuurile – sellise pulsiga põletame rasva. Rasvarakud on tundlikud mõõdukale pulsile.
Gruppide süsteem on selleks, et oleks lihtsam aru saada tundide erinevusest. Kui sa ei oska enda jaoks õiget gruppi leida, kirjuta tantsupooning@gmail.com.