Treeningutest

Ballett täiskasvanutele on eelkõige hea rühi, enesekindluse, koordinatsiooni ja hea enesetunde saavutamiseks läbi klassikalise balleti süsteemi. Tunnis tehakse harjutusi nii tugipuu ehk śtange ääres kui ka saali keskel.
Ballett algajad I – tund on mõeldud päris algajatele ehk eelnevalt ei pea midagi oskama ega balletist teadma. Tundides õpitakse kõike algusest. Oluline ei ole sinu kehakaal ega painduvus, vaid soov harrastajana balletiga  tegeleda.
Ballett algajad II – 1-3 aasta balletiga tegelenud harrastajatele. Tunnis osaleja peaks teadma balleti põhielemente. Tund on lihtsate kombinatsioonidega.
Ballett kesktase I – 3-5 aastat balletiga tegelenud harrastajatele. Tunnis osaleja peab teadma balleti põhielemente. Tund on lihtsate kombinatsioonidega, kuid pööratakse juba rohkem tähelepanu ka saali keskel ja diagonaalides harjutustele.
Ballett kesktase II–  5 ja rohkem aastaid balletiga tegelenud harrastajatele.
Ballett edasijõudnud – edasijõudnud harrastajatele, tantsijatele, tantsuõpetajatele.
Lõunaballett algajad I –  tund on mõeldud päris algajatele ehk eelnevalt ei pea midagi oskama ega balletist teadma. Tundides õpitakse kõike algusest. Oluline ei ole sinu kehakaal ega painduvus, vaid soov harrastajana balletiga  tegeleda.
Lõunaballett algajad  II –  1-3 aastat balletiga tegelenutele. Tunnis osaleja peab teadma balleti baaselemente. Tund on lihtsate kombinatsioonidega.
Lõunaballett kesktase – tund on tempokas ja ei peatuta täpsemalt balleti tehnikal. Balleti baaselemendid peavad olema eelnevalt omandatud.
Tantsuline ballett – Tund algab lühema soojendusega tugipuu ääres. Seejärel omandatakse saali keskel pikemaid tantsulisi kombinatsioone. Tund on mõeldud algajad II osavamatele, kesktaseme ja edasijõudnud harrastajatele. Ühte tantsu omandatakse ühe kuu jooksul.
Venitustund – Tunnis tehakse soojenduseks jõu- ja vastupidavusharjutusi, millele järgnevad erinevad venitusharjutused lihaspingete vähendamiseks ja keha painduvuse parandamiseks. Venitustund on soovitav kõigile balletiharrastajatele, kuid sobib hästi ka kontoriinimesele treeninguks. Treening ennetab probleeme, mis on seotud lihaste ebatasakaaluga.
Balletitehnika baaskursus – Kursus kestab 8-10 korda ja annab hea ülevaate balleti olemusest, süsteemist ja harjutustest. Kursus on mõeldud päris algajatele ehk eelnevat kogemust ei pea olema.
Varvaskingatehnika algkursus -Tund koosneb soojendusest pehmetes sussides tugipuu ääres ja sellele järgnevast varvaskingades treeningust. Tund on mõeldud kõigile, kel huvi proovida ja õppida varvaskingadel treenimist, kuid eelduseks on balleti algtõdede teadmine. Vajalik on isiklike varvaskingade olemasolu.
Keha FUNK ehk keha funktsioneerimine on on treening, mille käigus tehakse rahuliku muusika saatel harjutusi ja venitusi, mis põimitud jooga- ja Pilatese tehnikatega. Treening annab mõnusa koormuse ning lisaks sellele tugevdab lihaseid, parandab liigeste liikuvust ja pehme koe elastsust ning parandab rühti. Treeningus on oluline roll hingamisel, tänu millele paraneb ka inimese keskendumisvõime.
FUNK treening ehk funktsionaalne treening on tund suurte pallide ja kummilintidega keha teadlikkuse tõstmiseks ja enesekontrolli parandamiseks. Tunnis õpime oma keha paremini tunnetama ja kuulama keha signaale.
Body ballet –See on balleti elementidega sportlik balletitund.  Tunnis tehakse aktiivseid harjutusi lihtsa skeemi järgi. Harjutusi tehakse igale lihasrühmale ja tund lõpeb venitusega. Tunnis on ka harjutusi, mida tehakse mõõduka pulsiga – see on hea nii südamele (kardio) kui ka figuurile – sellise pulsiga põletame rasva. Rasvarakud on tundlikud mõõdukale pulsile.
Kui sa ei oska enda jaoks õiget gruppi leida, siis tule ja proovi ise järele ehk tule proovitundi.